Categorii produse
Huse Vetter Acumulatori Vetter Accesorii Auto Vetter Folie Protectie Vetter Cabluri si Adaptoare Vetter Accesorii Huse Originale Huse USAMS GPS Navigation Accesorii MINIONS Curea Ceas Samsung Smart Watch Acumulatori Telefoane Mobile - Calitate A Tablete Casti Bluetooth Wirelles Piese Service Terminale GSM Imprimante Portabile Telefoane mobile Incărcătoare originale Incărcătoare auto originale Cablu Transfer Date Original Adaptor universal Handsfree original Tastaturi originale Carcase originale Panouri frontale originale Capace originale baterie / acumulator Folie protectie Momax antistatică Folie protectie antiscratch Folie protectie la comanda Acumulatori originali Acumulatori Momax Acumulatori Momax X-Level Acumulatori Extinsi Acumulatori Externi Universali Travel iPowerSortare după marcă
Philips Wiko Vetter USAMS Utok iHunt Myria Garmin Oppo Xiaomi OnePLus Xiaomi Acer Asus Apple Alcatel BlackBerry HTC Huawei LG Motorola Nokia Samsung Sony Sony Ericsson UniversalParteneri
QIWIServicii Mobiserv
Asigurăm service pentru o gamă variată de terminale GSM (telefoane mobile / tablete ) şi nu numai.
Vă punem la dispoziţie serviciile noastre atât pentru componentele comercializate de noi cât şi pentru componentele aduse de către dumneavostră (originale sau de provenienţă).
Servicii oferite de MobiServ:
- Înlocuire dispaly / LCD / afişaj - operaţiune executată la cererea clientului cu piese originale sau de provenienţă.
- Înlocuire touch / touchscreen - operaţiune executată la cererea clientului cu piese originale sau de provenienţă.
- NOU !!!! Inlocuire sticla sau touch ( la aceasta operatiune , se recuperează lcd / display existent si se inlocuieste doar piesa sticla sparta ) dupa cum bine se știe , piața beneficiaza din ce in ce mai mult de device-uri compacte ce au in componenta sa subansamble afisaj laminate ( display , touch si sticla ca fiind cupla ) datorită noii linii de decapare / curatare / laminare OCA ( Optically Clear Adhesive ) generație 2016 achiziționata de compania noastră , procesul este îmbunătățit deoarece in proportie de 75% este automatizat si doar 25% se intervine uman . La unele modele de smartphone același proces este folosit pentru înlocuirea touch-ului . In proportie de 99% se utilizeaza OCA film 3M ( Optically Clear Adhesive 3M )
- Înlocuire carcase sau componente de carcase.
- Înlocuire folie / flex / bandă legatură între placa de bază şi placa intermediară pentru afişaj respectiv comenzi tastatură superioară.
- Înlocuire plăci intermediare, comenzi tastaturi, respectiv comenzi superioare, la terminalele prevăzute cu slide / şină.
- Înlocuire componente principale ce ţin de funcţionarea terminalului dumneavoastră în condiţii optime.
- Reparaţii software ce apar în urma unui update nefinalizat corespunzător.
- Rescrierea parţială sau totală a meniului telefonului mobil în limba dorită de dumneavoastră (exemplu: limba română).
- Deblocarea terminalului mobil (telefon mobil / terminal gsm) în cazul în care aţi uitat parola de securitate (codul de utilizator, codul de securitate, parola de siguranţă), situaţie în care sunt şanse ca datele dumneavoastră personale să nu poată fi recuperate (există riscul de a pierde informaţiile personale).
- Decodarea terminalului mobil (telefon mobil / terminal gsm) în cazul în care acesta a fost achiziţionat din altă ţară şi are activă restricţia de operator sau resticţia de ofertă) caz în care terminalul dumneavoastră nu poate fi folosit cu o altă cartelă sim în afară de cea pusă la dispoziţie de către operatorul GSM iniţial ( aici ne bucurăm sa precizam ca sunt suportate 99% din modelele existente in piața ) .
Toate operaţiunile beneficiază de o garanţie de 90 zile, în limita condiţiilor minime de exploatare!
Important!
Toate aceste operaţiuni sunt condiţionate de starea aparatului dumneavostră, numărul de ordine intern, timpul de aşteptare impus de către operatori în cazul decodărilor (fiecare operator în parte are un timp de aşteptare ce trebuie respectat), telefoanele mobile aflate deja în procesare la punctul de lucru unde vă adresaţi, zilele de concediu legale, sărbătorile impuse de lege ca fiind libere.
Pentru fiecare terminal mobil există soluţii de rezolvare, dar acest lucru impune timp, în unele cazuri de ordinul minutelor, dar în alte cazuri extreme reparaţia / prestarea de serviciu poate dura ore sau chiar zile.
Aşadar avem rugămintea să respectaţi pe cât posibil termenul comunicat de către operator în momentul preluării terminalului în service şi, cu siguranţă, veţi fi contactat telefonic sau prin mesaj tip SMS când device-ul va fi finalizat şi probat.
Compania noastră anunţă clienţii despre finalizarea lucrărilor aferente prin SMS (mesaj standard GSM), iar în cazuri extreme vă contactăm telefonic pentru a vă comunica modificări de preţuri pentru care cerem acordul clientului de a înainta procesul de reparare.
Pentru o mai bună fluidizare a activităţii de service avem rugămintea de a comunica operatorului la predarea terminalului GSM (telefonului mobil) toate detaliile cerute de acesta vis-a-vis de conjunctura în care au aparut defectele declarate de către dumneavoastră.
Nu ne asumăm răspunderea pentru defectele nedeclarate, defectele ascunse, etc.
Nu ne asumăm răspunderea pentru datele personale, cartelele de memorie, cartele sim uitate de către dumneavoastră în terminalele predate în service în vederea reparării.
Nu ne asumăm răspunderea pentru terminalele gsm ajunse la noi în punctele de service după alte intervenţii la terţe puncte de service.
Nu putem oferi garanţie la reparaţii care au avut drept factor principal: apa, condensul, şocurile mecanice. Buna funcţionare a terminalului dumneavostră depinde foarte mult de modul în care va fi protejat şi intreţinut.
Vă mulţumim pentru înţelegere!